Ақмола облысы білім басқармасының "Көкшетау қаласы, ауданаралық психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңесі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Межрайонная психолого-медико-педагогическая консультация, город Кокшетау" управления образования Акмолинской области

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2024 жылғы мемлекеттік қызметтер туралы есеп.

1. Жалпы ережелер

 

1) "Ақмола облысы білім басқармасының "Көкшетау қаласы, ауданаралық психологиялық- медициналық- педагогикалық кеңесі" КММ. Заңды мекенжайы: Көкшетау қаласы, Құдайбердиев көшесі, 57.

 

          2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы мәліметтер:

 

Арнайы білім беру саласында 1 мемлекеттік қызмет түрі көрсетіледі

 

1. Мүмкіндігі шектеулі балаларды тексеру және психологиялық-медициналық-педагогикалық консультативтік көмек көрсету.

 

2024 жылы «Көкшетау қаласы, ауданаралық психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация» КММ 3094 мемлекеттік қызмет көрсетті;

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы қамтамасыз етілген –0 қызмет;

 

ЭҮП арқылы электронды түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер – 2459 қызмет;

 

Қағаз түрінде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер –635 қызмет.

 

Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

 

2023 жылы «Көкшетау қаласы, ауданаралық психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация» КММ 2985 қызмет көрсетті;

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы қамтамасыз етілген –0 қызмет;

 

электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер – 82 қызмет;

 

қағаз түрінде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер –2903 қызмет.

2. Қызметті алушылармен жұмыс:

 

1) мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.

          Көрсетілетін қызметті алушылар үшін барлық қажетті ақпарат ресми интернет ресурста орналастырылған http://sc0038.kokshetau.aqmoedu.kz / "Мемлекеттік қызметтер" бөлімінде мемлекеттік қызмет көрсету ережелері, сондай-ақ pmpk. kokshe инстаграмында орналастырылған. ПМПК-да көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтерді алуы үшін өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы бар. Фойеде ақпараттық стенд орнатылған, онда қажетті құжаттар топтамасын көрсете отырып, қызмет көрсету уақыты, орны туралы барлық қажетті ақпарат және Мемлекеттік қызмет көрсететін тұлғалардың Т.А. Ә. бар.

2) Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндірме жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және т.б.).

2024 жылы ПМПК БАҚ пен әлеуметтік желілерде Instagram-да 2 мақала, 1 Тікелей эфир, газетте 1 мақала, Instagram-да 10 жарияланым.

 

          3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі іс-шаралар.

 

        Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін азайту және мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында «Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыру» сайтында жұмыс істейді.

1) Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.

 ПМПК-ның 9 қызметкері мемлекеттік қызметтерді көрсетеді, олар қажетті компьютерлік техникамен қамтамасыз етілген, 2024 жылы 1 қызметкер мемлекеттік қызмет көрсету саласында біліктілігін арттыру курстарынан өтті.

 

4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау.

Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат.

 

1) 2024 жылы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша шағымдар түскен жоқ.

 

2) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген ішкі бақылау нәтижелері.

 

Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы заңнамасының сақталуы мәселесі бойынша бақылау іс-шараларының бекітілген Жоспарына сәйкес. Басшы С. Б. Ескендирова Мемлекеттік қызмет көрсету саласында біліктілікті арттыру курстарынан өтті".

3) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген қоғамдық мониторинг нәтижелері.

 

Қоғамдық мониторинг нәтижелері бойынша 2024 жылы мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасына қатысты мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдерін бұзу анықталған жоқ. Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы бұзушылықтардың алдын алу шаралары жүргізілуде.

 

5. Одан әрі тиімділік және қызмет алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру перспективалары.

 

Көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттануын арттыру және мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында 2025 жылға арналған Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуын бақылау іс-шараларының жоспары бекітілді.

          2025 жылы ПММК мемлекеттік қызметтерді көрсетуді жалғастырады.

 


Әлі пікірлер




Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 26.02.2025 11:33
Құрылған күні: 26.02.2025 11:52

№ п/п Коды қызметтер тізіліміне сәйкес мемлекеттік қызметтерді Атауы қызметтер Нысанын жүктеу Қызмет online
1 2 3 4 5
1 00402006 Жергілікті атқарушы органдар көрсететін психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету саласындағы мемлекеттік қызметтерді көрсету қағидаларын бекіту туралы» Инструкция получения электронной услуги
Жаңартылған күні: 23.02.2022 15:27
Құрылған күні: 23.02.2022 15:36
Текст